Nie jesteś jeszcze członkiem? Dołącz już dzis
Zakładanie konta  

JointOps - "Trudny powrót II" - 31.10.21

#1

JointOps - "Trudny powrót II" - 31.10.21

INFORMACJE TECHNICZNE

Zbiórka: 18:30
Start: 19:00
Czas operacji: +/-3h
ModSet: LINK,
.html   Trudny powrót II.html (Rozmiar: 11,32 KB / Pobrań: 0)
Adres serwera ArmA: 213.32.6.26:XXXX
hasło: pkw123
Adres serwera TS: 213.32.6.26
Dozwolone mody klienckie: DUI, JSRS, JSRS AFRF-GREF-USAF

INFORMACJE

Siły własne: SZ Federacji rosyjskiej, Kompania zmechanizowana ATAMAN (BWP-3), Pluton ATAMAN 2
Rejon operacji: Pecher
Data: 05 0540(B)OCT 04
Mapy rejonu operacji: LINK

ODPRAWA

1. Sytuacja 

 Pluton ATAMAN 2 utrzymuje punkt BORYS 2 celem blokady przeprawy w tej okolicy, razem z resztą sił kompanii ATAMAN osłaniacie wschodnią flankę waszego batalionu, który próbował utrzymać kontrole w mieście Pecher. Jednak po trzech dniach nieustannego oporu sił nieprzyjaciela, połączonego z ciągłym ostrzałem artyleryjskim naszych pozycji zmusiło do wydana rozkazu wycofania sił z miasta w kierunku północnym.

 Niestety w trakcie szykowania się od odwrotu, wasza flanka została zaatakowana. Atak został odparty, kosztem utraty plutonu ATAMAN 1, którego pozycja została praktycznie zmieciona z powierzchni z ziemi przez artylerie. Wasz pluton wyszedł z relatywnie niskimi stratami, kilku zabitych w ATAMAN 2-1 i stracony pojazd w ATAMAN 2-3
 
 Wobec powyższej sytuacji, dowódca plutonu ATAMAN 2 wysłał resztę drużyny ATAMAN 2-1 razem ze swoim zastępcą, celem ewakuacji rannych i dodatkowo by pomogli przy ewakuacji resztek sił plutonu ATAMAN 1. Reszta plutonu ATAMAN 2, oczekuje sygnału do wyruszenia, w międzyczasie odzyskano wyposażenie i amunicje ze straconego pojazdu drużyny ATAMAN 2-3.

2. Zadanie

 Pluton ATAMAN 2 będzie stanowiła straż tylną sił kompanii ATAMAN wycofujących się do punktu ZOJA, które będą poruszać się wyznaczoną uprzednio trasą (zaznaczono na mapie). Rozkaz wyruszenia poda dowódca kompanii ATAMAN w komunikacie radiowym dla dowódcy plutonu ATAMAN 2.

3. Dowodzenie

Moje stanowisko dowodzenia - Sztab batalionu w punkcie ZOJA.
Kolejność przejmowania dowodzenia w plutonie ATAMAN 2:
Dowódca drużyny ATAMAN 2-2.
Dowódca drużyny ATAMAN 2-3.

4. Komunikacja

Dla komunikacji na częstotliwościach długich(na poziomie kompanii), wyznaczono następujące nazwy kodowe:
ŻUPAN - Dowództwo.
ATAMAN 2 - Dowódca plutonu ATAMAN 2.
Dla komunikacji na poziomie plutonu nazwy kodowe ustala dowódca plutonu.

5. Częstotliwości

Częstotliwości długie:
ŻUPAN - 60 MHz.
Częstotliwości krótkie:
Ogólna plutonu 89 MHz.
ATAMAN 2 - 88 MHz.
ATAMAN 2-2 - 90 MHz.
ATAMAN 2-3 - 91 MHz.

SLOTY

PLUTON ATAMAN 2
 
ATAMAN 2
  1.   Dowódca plutonu
  2.   Sanitariusz
  3.   Celowniczy KM
  4.   Asystent KM
  5.   Strzelec wyborowy
  
  ATAMAN 2-2
  1.   Dowódca drużyny
  2.   Grenadier RPG
  3.   Asystent RPG
  4.   Strzelec RKM
  5.   Starszy strzelec
  6.   Strzelec
  7.   Celowniczy
  8.   Kierowca-Mechanik
  
  ATAMAN 2-3
  1.   Dowódca drużyny
  2.   Grenadier RPG
  3.   Asystent RPG
  4.   Strzelec RKM
  5.   Starszy strzelec
  6.   Strzelec
  7.   Celowniczy
  8.   Kierowca-Mechanik
ZEUS/ŻUPAN - Bardos

Zapisani bez slotu:
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości